Spletna stran in njena izdelava

»Spletna stran izdelava« je najpogostejši subject v mailih, ki jih dobivam za prošnjo izdelave spletnih strani. V vseh letih izdelovanja in pri vseh izdelanih spletnih straneh ter trgovinah, sem nekako uspel dojeti, kje točno se naročniku največkrat zatakne. Poudarim lahko nekaj tipičnih primerov, kaj pričakovati, ko se soočate z naročanjem spletne strani.

Vsebina spletne strani

Večina strank ima težave z vsebino. Nekako ne pričakujejo, da bodo morali to najbolj pomembno zadevo zagotoviti sami. Seveda se oblikovalec spletne strani ne spozna na vsa področja za katera dela, tako ne more pisati o mizarstvu, avto gumah, modi ali slaščicah. Zato je možno vsebino dati napisati piscem, ki naredijo raziskavo trga in se podrobno spustijo v besedilo. Dobra vsebina pa je včasih dražja kot sama izdelava spletne strani in tega žal nihče ne pričakuje. Zatorej se odločijo, da bodo besedilo za svojo spletno stran napisali sami, kar pa vodi k naslednji težavi.

Premalo vsebine in kakovost vsebine

Če damo na stranski tir, da naročnika zapusti volja do spletne strani, ko izve da mora sam pripraviti vsebino, je težava količina vsebine. Kolikokrat sem prejel vsebino za spletno stran napisano v enem stavku ali v treh alinejah. Slikopleskarstvo, fasaderstvo, urejanje okolice. To so tri storitve, katere jih izvajamo, prosim za izdelavo spletne strani. Če zanemarimo dejstvo, da se taka stran ne bo uvrščala nikamor na Googlovih iskalnikih, je že s samo izdelavo spletne strani težko začeti s tako malo vsebine. Ponavadi malo vsebine sledi tudi malo ali nič slikovnega gradiva.

Vzdrževanje spletne strani

Spletna stran in izdelava je nekaj, spletna stran in vzdrževanje pa nekaj drugega. Vsaka stranka, ki me kontaktira za izdelavo spletne strani ali spletne trgovine, me najprej vpraša, ali bo spletna stran narejena tako, da jo bo lahko urejala sama. Seveda je. Vsako izdelano spletno stran predamo stranki z dostopom do urejevalnika vsebine. Čeprav se s tem ukvarjam že 10 let, me vsakič znova preseneča dejstvo, da se približno 90% vseh naročnikov nikoli ne registrira v storitev. To pomeni da se nekateri že 10 let niso dotaknili svoje spletne strani. Seveda pri nekaterih to niti ni potrebno, a vseeno da misliti, da vsi zahtevajo urejevalnik vsebine, uporablja pa ga le peščica.

Skratka, ko meni, ali drugim ponudnikom izdelave spletnih storitev pišete e-mail z naslovom »spletna stran izdelava«, bodite vsaj malce pripravljeni sodelovati pri izgradnji vašega novega dragulja.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *