e-računovodstvo

Pred leti so se dopisi pisali na roke oziroma so jih »šefi« diktirali tajnicam, ki so jih nato prepisale na pisalni stroj. Danes imamo računalnike, kjer je s pomočjo urejevalnika besedil vsak dopis narejen veliko hitreje. Tehnologija torej prinaša napredek, ki ga velja izkoristiti in si tako poenostaviti poslovanje. Zakaj je torej ne bi izkoristili in se odločili tudi za e-računovodstvo, namesto da prenašate dokumente in papirje iz podjetja do računovodskega servisa in nazaj?

E-računovodstvo temelji na računovodskih računalniških programih, s katerimi ste lahko ves čas v povezavi s svojo računovodkinjo oziroma računovodjem. Ves čas imate dober vpogled v finančno dogajanje v svojem podjetju, in vam tako ni potrebno vsakič, ko potrebujete kakšen podatek, telefonirati v računovodstvo ter prositi, naj vam pripravijo izpise in informacije. Enostavno vstopite v program in vse je pred vami. Delo je torej precej lažje – tako za vas kot za vašo računovodkinjo oziroma računovodja, saj se lahko ta sedaj popolnoma posveti svojemu delu, ne pa ves čas dviguje telefon in odgovarja na vaša vprašanja.

E-računovodstvo vam omogoča, da veliko dela, ki je prej stalo in čakalo, opravite sami in sproti. Ko napišete fakturo, je ta namreč avtomatično že vknjižena v programu in hkrati se lahko tudi na primer spremeni zaloga – prej pa ste morali zalogo voditi ločeno oziroma ročno, izstavljene fakture pa ste pošiljali računovodkinji, ki jih je nato knjižila in vnašala v svoj program.

Za e-računovodstvo obstaja kar nekaj programov različnih ponudnikov, in od enega do drugega so različne tudi cene. Za katerega se je najbolje odločiti? Vsekakor se je smiselno odločiti glede na velikost vašega podjetja oziroma na obseg poslovanja, saj se vam sicer lahko zgodi, da boste brez potrebe plačevali preveč, ali pa zaradi slabe izbire ne boste imeli na voljo vseh tistih funkcij, ki bi jih potrebovali. Pred odločitvijo se torej dobro pozanimajte o tem, kakšne so prednosti in kakšne slabosti posameznega paketa. Prav tako ne pozabite, da je poleg osnovnega programa potrebno njegovo stalno osveževanje oziroma prilagajanje spreminjajoči se zakonodaji in predpisom. Če vzdrževanje oziroma posodabljanje ni zajeto v mesečni ceni najema, potem vas zna to kar veliko stati, ali pa se vam lahko pripeti, da se boste naenkrat znašli v težavah, ker vaš program ni dovolj sodoben.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *